Az Orderman mindent tud, amit a hagyományos kasszagép.
Amiben mégis több, az a mobilitás.
Esély sincs a hibázásra.
Manapság szinte nélkülözhetetlen egy NTAK kompatibilis éttermi rendszer használata, hiszen az online pénztárgépek, a különböző áfa kulcsok, a szerviz díj kezelése egyaránt szükségessé teszik a rendszerszintű adminisztrációt. A CASSYS éttermi szoftver mindezek mellett számos olyan funkcióval rendelkezik, ami a vendéglátóhely egyedi igényeire szabva sokkal átláthatóbbá és egyszerűbbé teszi az étterem napi működését.
Átláthatóvá tesszük a pénzügyi folyamatokat
Pontos számlázás - nem maradnak le tételek fizetéskor a számláról, az érintőképernyőnek és a CASSYS éttermi szoftverének köszönhetően különösen gyors a számlabontás akár 50 fős társaság esetében is.
Tetszőleges számú fizetési mód és valuta használata - bármikor feltüntethetők az árak euróban is, hogy a külföldi vendégek könnyebben tájékozódjanak
Elszámoltatás - a CASSYS éttermi szoftver felszolgálónként nem csak a leadandó összegeket mutatja meg fizetési módonként, hanem az adott engedményeket, a stornókat, a borravalót, a felszolgálási díjat vagy a kiemelten kezelt árucikkek fogyását is. Pontosan követhető a napi zárás, akkor is, ha a tulajdonos vagy cégvezető nincs személyesen jelen az üzletben.
Naplózás - mivel minden gombnyomást tárol a szoftver, mindenkor pontos információ áll rendelkezésére a be- és kifizetésekről, a kasszában lévő pénzről. A naplózásnak köszönhetően a felszolgálók minden mozdulatának nyoma marad.
Selejtek és személyzeti fogyasztások kezelése - mindenkor pontos információt ad a veszteségekről, képet ad az üzlet valós jövedelmezőségéről.
Még több ellenőrzés - a CASSYS átvilágítja az üzlet forgalmát, rámutat azokra a tételekre, amik mögött vélhetően nem az üzlet érdekeit célzó dolgok lapulnak meg.
Adóügyi nyomtató - a CASSYS adóügyi nyomtatóval kiegészítve komplett online pénztárgéprendszert alkot, így a hatósági ellenőrzések során sem kell szankcióktól tartani.
Online számlázás - az online számlázás modul abban az esetben is elérhető, ha Ön a külön péntárgép használata mellett dönt. Egyszerűen, gyorsan, egy gombnyomással.
Megkönnyítjük, és precízebbé tesszük a felszolgálók és az üzletvezetők munkáját
Törzsvendégkezelés - a törzsvendég pontokat gyűjthet, igénybe vehet engedményt, lefogyaszthatja a számláján lévő összeget, vagy - míg hitelkerete engedi - hitelben fogyaszthat. Mindezt a CASSYS regisztrálja, csupán vendég azonosítás szükséges.
Több eladási hely és több árlista kezelése - Akciók, időszakos kedvezmények, happy hours, vagy egyéb speciális időszaki árak megadását és beállítását követően a rendszer ezeket automatikusan kezeli.
Szervizdíj kezelése - az ÁFA törvény értelmében a számlán vagy nyugtán a fogyasztáson kívül a felszolgálási díjat is meg kell bontani ÁFA kulcsonként. A CASSYS automatikusan ÁFA csoportonként számítja a szervizdíjat, amelynek mértéke igény esetén módosítható is.
Elviteles termékek számlázása - a számlán belül is különböző áfával jelenik meg a helyben fogyasztott és az elvitelre kért termékek összege. Nem jelent többé problémát, ha a vendég még hazavinne egy palacsintát. Az éttermek mellett mindazok a vendéglátóhely típusok - cukrászdák, kávézók, salátázók - számára is hasznos megoldást nyújt, ahol a helybeli fogyasztás mellett elviteles termékekkel is találkozhatnak a vendégek. Szállítólevél, áfás számla, - az üzlet arculatához illeszkedő, tetszőleges formátumban készíthetők el akár egyedi bizonylatok.
Gyors és pontos számla- és nyugtaadás - egyetlen gombnyomással rendelkezésre áll a számla, automatikusan felkerül a szervizdíj vagy az engedmény. A vendég 2000 forintot készpénzben fizet, a többit kártyával szeretné kiegyenlíteni? Az éttermi szoftverrel ez is egyszerűen kivitelezhető.
Rugalmas rendelésfelvétel - a felszolgáló az asztaltérképről választja ki az asztalt, a rendeléseket felviheti székek szerint vagy akár társaságonként.
Automatizált rendelési folyamat - ha például a köretet nem tartalmazza az ár, rendeléskor a szoftver automatikusan megkérdezi, milyen köretet választ a vendég, természetesen a sütési módozatokra is rákérdez, és egyéb speciális vendégigény követésére is alkalmas.
Kommunikál a felszolgáló és a konyha között - köretmódosítások, tálalási igények vagy tetszőleges megjegyzések fűzhetők a rendeléshez, így nem kell a felszolgálónak személyesen beszélnie a séffel. A ?fogásolás? funkció segíti a konyha munkáját, javítja szerviz minőségét.
Az üzleti és pénzügyi folyamatok átláthatóak, az elszámolás gyors és pontos - az üzletvezető a zárást követően könnyedén elvégzi a standolást. A receptúrák, raktárkészletek és a szállítók egyszerűen ellenőrizhetőek, így az étterem könnyedén irányítható.
ORDERMAN mobil pincérterminál, a profi munkatárs - a személyzet munkáját még inkább megkönnyíti a Handy használata, mert így a rendelésfelvételben és a felszolgálásban is kiküszöbölhetők a hibázási lehetőségek.
A házhozszállítás elterjedésével egyre fontosabb, hogy az ehhez szükséges adminisztrációt a minimumon tartsuk. Ennek érdekében az éttermi rendszerben lehet beállítani mely termékek láthatók - milyen áron - a Webshopban. Az természetes, hogy a vásárlást követően a rendelés automatikusan nyomtatódik a konyhán és a szállítási bizonylat a felszolgálóknál.
Hatékony segítség az üzletláncok, gyorséttermek számára
A CASSYS ott is verhetetlen, ahol a sebességet másodpercben mérik - egy gyorsétterem vagy szerviz nélküli, kávézó, salátázó sikere rengeteg apróságon múlik, egyet azonban leszögezhetünk: az üzlet forgalmát a szortiment mellett a kiszolgálás sebessége jelentősen befolyásolja. A pénztárgéprendszer feladata egy gyorsétteremben a folyamatok felpörgetése.
A CASSYS gyorséttermi program minden funkcióját ennek szem előtt tartásával alakították ki, így a szoftver minden pillanatban az alkalmazottak keze alá dolgozik.
Érintőképernyő - egy tétel blokkolása általában egy érintés, nagy választékkal rendelkező üzletekben két érintés. A nyugta vagy számla elkészítése szintén egyetlen gomb megnyomásával történik.
Érintőképernyős vendég kijelző - a vendég kijelzőn nem csak reklámokat és a fogyasztást jeleníthetjük meg, hanem ösztönözhetjük a vendéget a borravaló adására. A vendég interaktív szerepvállalása miatt jelenősen nő a borravaló.
Vendéghívó - gyorsétteremben a vendég hívása az üzlet típusának megfelelően történhet vendéghívó koronggal, vagy monitoron keresztül.
Digitális mérlegkapcsolat - ömlesztett és mért termékek esetében hasznos kiegészítő eszköz a rendszerhez kapcsolható digitális mérleg. Így a mérlegre helyezett áru nevét az eladó az érintőképernyőn megérinti, s az azonnal felkerül a nyugtára, természetesen a súly és az ár megjelölésével.
Munkahelyi étkezési hozzájárulások kezelése dolgozói kártyával, készpénznélküli vásárlás? a CASSYS dolgozói kártya kibocsátásával a hozzájárulás mértékéig a dolgozó számlájára írja a fogyasztást, majd a hozzájárulás lefogyasztása után automatikusan átvált hitel módra vagy készpénzes vásárlásra.
Egyedi kedvezmények kezelése - a törzsvendég megtartása sokkal egyszerűbb, mint egy új törzsvendég megszerzése. A vendégmegtartás egyik legelterjedtebb formája a különböző kedvezménykártyák kibocsátása. Ezek a többnyire színes reklámhordozó kártyák lehetnek mágnes- vagy közelítő kártyák. A kártyák alapján az éttermi program automatikusan megadja a vendégnek járó engedményt, rögzíti fogyasztását.
Központi beszerzés, ellenőrzés és konfigurálhatóság üzletláncok számára ? minden lezárt nyugta, a selejtek és a személyzeti fogyasztás interneten keresztül bekerül a központi adatbázisba. A központból az ármódosítások, új termékek lekerülnek az üzleti terminálokra.
Mivel az üzletlánc raktári rendszere az interneten érhető el az egyes üzletek számára, azok a nap 24 órájában rendelhetnek, bevételezhetnek, leltározhatnak. Minden további funkcióhoz az üzletvezetőnek - a jogosultsági beállításnak megfelelően - direkt hozzáférése lehet a kasszagépről.
Hotel Informatika Kft.
1145 Budapest, Mexikói út 62.
Ügyvezető: Mérő István
Cégjegyzékszámj.: 01-09-166150
Adószám: 10753345-2-42
Telefon: +36 30 9219 910