Az Orderman mindent tud, amit a hagyományos kasszagép.
Amiben mégis több, az a mobilitás.
Esély sincs a hibázásra.
Újgenerációs mobil pincérterminálunk a CASSYS éttermi szoftver egyik legfontosabb kiegészítő eszköze. A munkaerőhiánnyal küzdő, vagy kezdőket alkalmazó vendéglátóhelyeken is profi, gyors, megbízható szervizt garantál az ORDERMAN.
A könnyen kezelhető, felhasználóbarát mobil terminál segítségével a felszolgálók több időt töltenek a vendégtérben, s a rendeléseket már az asztaltól a konyha és a pult felé továbbítják egyetlen gombnyomással. A számlakészítés, az asztalon belüli számlabontás, a törzsvendég-kedvezmények megadása gyorsan, áttekinthetően és hiba nélkül valósulhat meg. Az ORDERMAN használatával a felszolgálók figyelme a szervizre koncentrálódhat, a pulttal és a konyhával történő kommunikációt, valamint a számlakészítéssel kapcsolatos műveleteket elvégzi helyettük a szoftver és a terminál.
A rendszeres munkaerő problémákkal küzdő éttermek, kávézók, az egész évben nagy vendéglétszámmal üzemelő helyek, vagy a szezonálisan megnövekedett forgalom esetén egyaránt megbízható partner az ORDERMAN.
Gyors és kényelmes kiszolgálás, átláthatóbb rendelésfelvétel, precízebb napi működés, nagyobb összhang a konyha, a pult és a felszolgálók munkájában, elégedett vendégkör és növekvő üzleti eredmények - ezeket az előnyöket kínálja a mobil pincérterminál.
A legmodernebb technológiai fejlesztésnek köszönhetően az eszköz felhasználóbarát, hosszú élettartamú, könnyen kezelhető, és számos egyedien alakítható, hasznos funkcióval rendelkezik.
Mit tud a rendszer?
- Rendelésrögzítés
- A leggyakrabban rendelt tételek egy érintéssel megrendelhetők
- Megjegyzések küldése a konyha számára
- Sztornózás
- Fizettetés
- Számlabontás
- Fogyasztási összesítő azonnali nyomtatása
- Törzsvendégkezelés
Mit tud az Orderman 5 és az Orderman 7
- Jól olvasható, extrém napfénytűrő képesség
- Vízálló speciális borítás
- Törésbiztos, masszív tokozás
- Hosszú üzemidő, cserélhető akkumulátor
- nagy hatótávolság, zavartűrő képesség az OMB 4 antennának köszönhetően
- speciális szolgáltatások: NFC, Hitelkártya, QR és vonalkód olvasó, övnyomtató
Mindezek mellett az ORDERMAN saját rádiós hálózatról üzemel, nincs hálózati vagy térerő probléma, mint más - wifire kapcsolódó - tabletek, telefonok és pda-k esetében, vagyis a stabil, biztonságos működés garantált.
A CASSYS éttermi rendszer kiegészítő eszközeként használható mobil terminálunk egyedülálló a hazai piacon megbízhatóságát, felhasználóbarát funkcióit és hosszú élettartamát tekintve, ezért is választotta eddig országszerte számos étterem, büfé, söröző, cukrászda, kávéház és bisztró.
Mit nyer a vendéglátóhely az ORDERMAN Handyvel?
Időt - az ORDERMANNAL dolgozó felszolgáló 60%-kal több időt tölt a vendégtérben: nem fut feleslegesen kilométereket, nem ütközik a kollégáival a kasszagépnél.
Nagyobb vendégelégedettséget - a megrendelt ételeket gyorsabban szervírozzák, a számla a vendég asztalánál, helyben készül, a kiszolgálás tökéletes.
Költséget takarít meg - az éttermek nagy része a forgalom 80%-át a nyitvatartási idő 40%-ában realizálja. Az ORDERMAN bevezetésével kevesebb felszolgáló is képes több vendéget kiszolgálni.
Nagyobb bevételt - a kiszolgálás gördülékeny, az asztalok gyorsabban forognak. Egy nagy forgalmú teraszon minimális elvárás a 10%-os forgalomnövekedés.
Hotel Informatika Kft.
1145 Budapest, Mexikói út 62.
Ügyvezető: Mérő István
Cégjegyzékszámj.: 01-09-166150
Adószám: 10753345-2-42
Telefon: +36 30 9219 910