Az Orderman mindent tud, amit a hagyományos kasszagép.
Amiben mégis több, az a mobilitás.
Esély sincs a hibázásra.
Egy étterem jövedelmező működtetéséhez elengedhetetlen a készletek és
fogyások pontos ismerete, a legmegfelelőbb haszonkulcs meghatározása és alkalmazása. A STAND áruforgalmi rendszer használatával mind a megrendelés és a bevételezés, mind a standolás, a leltározás, a receptúrák összeállítása, de még a könyvelés is jelentősen egyszerűsödik, sokkal precízebbé válik, az időráfordítás pedig ezzel párhuzamosan csökken. A kávézóktól a nagykonyhákon át az üzletláncokig mindenki számára biztosít olyan funkciókat, amellyel sokkal átláthatóbbá és optimalizálhatóvá teszi a vendéglátóhely működését.
Teljeskörű ellenőrzés
Teljes kontroll a konyha, a raktár és beszállítói felett
A STAND több mint egy egyszerű leltár-, vagy raktárprogram: olyan pénzügyi kontrollt ad, amely beláthatatlan előnyt jelenthet a versenytársakkal szemben. Részletes, könnyen áttekinthető riportjai lehetővé teszik, hogy használói minden pillanatban pontos információkkal rendelkezzenek a készletekről, a beszállítókról, s az üzlet jövedelmezőségéről. A STAND segítségével elemezhető az is, hogy egy adott periódusban miért termelt az üzlet a tervezettnél esetleg kevesebb nyereséget, így időben kiiktatható a kevésbé kelendő vagy gazdaságos termék, s a forgási sebesség és a BCG mátrix figyelembevételével átalakítható a kínálat.
Gyorsabb standolás
Milyen funkciókkal egyszerűsíti a STAND a standolást, leltározást?
Mérlegkapcsolat - mihelyt a standolás során ráhelyezik a számítógéphez kapcsolt digitális mérlegre az üveget, azonnal megjelenik a leltáríven, hogy hány centiliter van az üvegben.
Készletrögzítés bevételezési vagy receptegységben - legyen szó bontatlan vagy megbontott csomagokról, mindig a pontos érték kerül a rendszerbe standolás és leltár során.
STAND áruforgalom
A pontos kalkuláció az alapja mindennek - állandó nyereségkontroll!
A húsételeket 300%-os, a drága borokat 6 000 forintos haszonkulccsal értékesítik? Nehéz tételenként nyomon követni, hogy valóban mindig a tervezett árréssel dolgoznak-e?
A STAND figyeli az árakat, s amint a rendszer eltérést tapasztal, figyelmezteti a felhasználót.
Egyszerűen kombinálható receptúrák
Gyakran áttekinthetetlen a rengeteg receptúra, hosszadalmas és nehézkes az alapanyagok tételenkénti hozzárendelése a receptúrákhoz? A STAND az alapanyagok és a késztermékek mellett lehetőséget ad félkész termékek létrehozására, így építőkockákból egyszerűen összeállíthat végtelen számú receptúrát.
Az alapanyag tetszőleges mértékegységben adható meg, sőt, tetszőleges adagra vihetünk fel receptúrát: a későbbi felhasználáskor a program automatikusan átszámolja azokat.
Adott alapanyaghoz több kiszerelés rendelhető - eltérő kiszerelés esetén nem szükséges a receptúrákat módosítani.
A STAND a receptúrák alapján automatikusan kiszámítja az ételek tápanyag- és kalóriaértékét, megmutatja az allergéneket.
Receptkönyv és kalkulációs lap nyomtatása egyetlen gombnyomással
Új szakács érkezett az étterembe, akinek meg kell tanulnia az egyes receptúrákat? A minőségbiztosításhoz le kell írni az ételek elkészítésének folyamatát?
A receptúra mellé egyszerűen felvihető az alapanyagok előkészítésének, s az étel elkészítésének módja és időigénye. Ezek után egyetlen gombnyomással elkészül a saját receptkönyv. Minden ételhez rögzíthetők a tálalási és felszolgálási információk.
STAND nagykonyhák számára
Vajon hány százalék veszteséget okoznak hónapról hónapra a legjobb árnál akár csak néhány forinttal drágábban vásárolt nyersanyagok, vagy a szükségesnél több rendelés egy-egy áruból, ami aztán a kukában landol? Nem kell pénzügyi zseninek lenni ahhoz, hogy belássuk, a fentiek óriási hatással vannak üzlete jövedelmezőségére, és hatványozottan érvényesülnek a nagykonyhák vagy központi főzőkonyhát üzemeltetésénél.
STAND üzletlánc menedzser
Központi bevétel- és készletnyilvántartás
Egyetlen étterem irányítása is embert próbáló feladat, hát még egy teljes üzletláncé. Kivételek ez alól azok az üzletek, ahol az irányítás és a készletnyilvántartás egy nagy stáb helyett a STAND kezében van.
Központi irányítás = áruforgalmi-, készlet- és bevételkontroll
A központilag meghatározott értékesítési beállítások és a központi készletnyilvántartás irányítja a lánchoz tartozó üzletek rendszerét. A központ az interneten keresztül hozzáfér az egyes értékesítési helyek és raktárak adataihoz, így percre pontosan nyomon követheti a teljes üzlethálózat állapotát.
Központi beszerzés = nyereségkontroll
A központi STAND rendszer és az egyes üzletekben található Stand rendszerek folyamatosan kommunikálnak egymással. A központból szigorúan kontrollálhatók az eladott termékek, beállíthatók az árak, meghatározhatóak a kötelező szállítók.
A központosítás révén egyszerűen irányíthatóak a szervezethez tartozó különböző típusú, egyénileg működő értékesítési területek; éttermek, gyorséttermek, büfék, kávézók vagy szállodák.
Hotel Informatika Kft.
1145 Budapest, Mexikói út 62.
Ügyvezető: Mérő István
Cégjegyzékszámj.: 01-09-166150
Adószám: 10753345-2-42
Telefon: +36 30 9219 910