Az Orderman mindent tud, amit a hagyományos kasszagép.
Amiben mégis több, az a mobilitás.
Esély sincs a hibázásra.
Legfontosabb szolgáltatásunk a 24 órás rendszerfelügyelet, melynek célja, hogy azonnal kiiktassunk egy felmerülő hibát, és minden ügyfelünk bármely pillanatban tudjon számlát adni vendégének, akár természeti katasztrófa esetén is.
Vevőink szerződéskötéskor egy olyan szolgáltatáscsomagot kapnak tőlünk, mely több elemből áll. Elsőként az igények pontos feltárása történik, s ez alapján készül el a
szoftver és a kiegészítő termékek üzletre igazítása, majd következik a telepítés és az oktatás.
Az oktatás során többnyire újabb igények merülnek fel, ezekhez igazodva tovább finomítjuk a rendszert. A végeredmény a vendéglátóhely igényeire szabott egyedi felület, amelyen mindent tartalmaz, amire az üzletnek szüksége van, felesleges funkciók nélkül.
A rendszer használatát követően továbbra is kapcsolatban maradunk ügyfeleinkkel.
Interneten keresztül bármikor segítséget tudunk nyújtani, vagy egy új, eddig nem használt funkciót bekapcsolni.
Lehetőség van átalánydíjas rendszerfelügyeletre, melynek fontos eleme a szoftverek rendszeres frissítése.
Hotel Informatika Kft.
1145 Budapest, Mexikói út 62.
Ügyvezető: Mérő István
Cégjegyzékszámj.: 01-09-166150
Adószám: 10753345-2-42
Telefon: +36 30 9219 910